Tillbaka..

Igår tog jag bort min blogg. Varför?
Det vet jag inte själv riktigt varför. Men döpte det till det som den heter förut men nu blir det en nystart på den kan man ju säga.

Så varför gör jag som alla andra och startar en blogg?
För mig handlar det inte om att vara som alla andra, utan att det handlar bara om att ge er som läser en inblick i livet på en person som är psykisk sjuk och göra så ni kan få en annan bild på det.
Bara för man har den här sjukdomen så betyder det inte att man är mindre värd som människa eller att man är konstig.

Det är bara det att man ibland kommer i djupa depressioner och dra sig undan från omvärlden. Så är det iaf för mig. Men tack vare min medicin som jag har så blir jag bara lite låg men länge sen nu jag var riktigt deprimerad på det sättet. Men annars är man som vilken människa som helst, man har sina bra och sina dåliga dagar bara det att det kan finnas mer av dåliga dagar.

Jag gör detta för att visa också att alla är olika men att man ska inte skämmas över att visa det. Vet att det inte är lätt, om någon vet så är det jag. Jag har gått i flera år och dolt mitt sanna jag men inte längre.



Kram på er alla


Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Finns alltid för dig vännen!! <3

2012-03-01 @ 21:40:43
URL: http://utankorsband.blogg.se/
Postat av: Lena

Skall bli spännande att följa din blogg! Vilken fin bild du lagt upp på dig! Kram Lena

2012-03-01 @ 22:29:00
URL: http://lena-alltelleringet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0