Tankarna som snurrar runt

Musik påverkar mig mer än jag någonsin kommer nog förstå. För har musik som påverkar mig i alla humör och alla lägen jag är i. För känner nu hur mycket tankar jag har i huvudet som bara snurrar runt och verkar inte finna ett slut på de..
Jag har ett dåligt samvete fortfarande över det som hände vid jul..
Okej nu har jag slutat försöka få kontakt via mobilen. Utan jag väntar och hoppas på att jag ser personen snart och kan försöka då att få prata ut.
Men måste släppa taget snart tror jag för kan inte låta mig gå med dåligt samvete. Det tär bara på mig mer än vad det ska behöva göra.

Måste börja packa nu så jag sen kan åka iväg till ankan och på börja våran sleepver månad:) :p Ikväll så blir det hockey och sen big brother är det jag vet just nu ;)
Färjestad-Brynäs är det som möts och kommer hålla tummarna för dom älskade vargarna från värmland <3 :D

Kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0