Satan i gatan

Okej dags för mitt första mobil inlägg. Hatar att jag inte kan hitta appen för telefonen men går att skriver så glad över de. Satan i gatan vad förbannad jag blir på människor som behandlar en som skit bara för man inte är på samma sätt som dom vill att man ska vara. Och varför är det så kul att bete sig som man vore 2 när man snart är 23 :O Jag fattar inte hur man tänker då. Jag är ju nu 21 och blir 22 i sommar men jag har ALDRIG betet mig så långt som människa som jag är själv medveten om. Varför kan inte folk vara mer uppriktiga och ärliga mot andra och sig själv ist för att ljuga och vara falska. Så trött på hur vissa är, att vara arg är inget jag vill men blir det för är lätt påverkad av negativt energi. Jobbar på att inte vara det men inte lätt när det är runt en hela tiden. Det känns skönt att man nu är hos ankan och bara kan få slappna av och bara vara sig själv. Jag ska nu vrå lite social med Ankan, får se vad vi ska hitta på men just nu spelas det Lars winnerbäck <3 Kram på er alla kommer ett bättre inlägg senare.

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Tack själv vännen! Alltid lika skönt att träffa dig :)

2012-03-02 @ 17:30:06
URL: http://utankorsband.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0