Myskväll

Nu är det kväll och jag har lånat ankans mini laptop undertiden hon är i duschen.

Jobbet gick smidigt, hade tur och missade inte min buss p hah
Kom hem och kände mig lite seg men det ändrades så fort jag fick kaffe i mig :D Kaffe måste jag ha på morgonen sen så är det gött men inte livs viktigt som den första koppen är ;)

Satt och pluggade från halv tolv ungefär sen så kände jag mig klar vid kanske 14.45 
Men innan jag var klar skickade jag iväg ett heytell till ankan så vi började snacka lite. Så efter en stunds snackande fram och tillbaka så bestämde jag mig för att sova över här efter hon frågade mig gulligt.
Så blir big brother och slappa.. :D

Våren -09
Jag och ankan student året 09

Kram på er alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0