Mina vänner

Mina vänner är mitt allt och dom värderar jag högst av allt.
För mig är det viktigt att jag har vänner runt mig som jag kan lita på och som kan lita på mig.
Jag pratar om allt med mina närmaste, dom ger tips, råd eller bara ger en ett gott skratt :)
Det är vänner som jag har i alla lägen och väder. <3

Nyår 09/10
Min äldsta o allra bästa vän Linn.
Hon är mer som en syster än en vän för mig.
Detta var från nyår 09/10

Midsommar -11
Jag och Jenny midsommar -11
Jenny är en så fin person som verkligen finns i där när man behöver.
Visst vi pratar inte varje dag men vi vet vart vi har varanndra.
Det är jag så glad över

Göteborg -12
Ankan och jag på våran göteborgs tur nu -12
Ankan och jag började inte precis som bästa vänner men allt fick en vändning under sommaren mellan 1:an och 2:an på gymnasiet så blev vi vänner.
Och idag är jag glad över att Ankan finns i mitt liv.
Vi finns där för varandra i vått o torrt även om vi har bråkat. För det är så RIKTIGA vänner gör.

Örebro sommaren -11
Lenitha och jag sommaren - 11 i Örebro.
Vi har inte varit vänner länge men känns som vi har varit vänner hela livet.
Vi förstår varandra men är ändå så olika personer.
Det är ÄKTA vänskap det.

Detta inlägget var till mina vänner för att visa min uppskattning till dom. För att visa dom hur mycket jag älskar dom för precis vad dom är! Och alla är olika men dom är mina bästa och närmaste vänner som jag skulle kunna gå genom eld och vatten för. Tack vare dom så gör dom att man orkar stiga upp ur sängen och tänka att man ska vara glad för det man har i livet.

Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Va glad jag blir när jag läser detta vännen!! Kommer alltid att stå vid din sida. Tack för att du finns.

2012-03-02 @ 10:09:27
URL: http://utankorsband.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0