Lördagens uppdatering

Dagen börja med att kl ringde vid 05.15 men gick upp 05.45 för måste få snooze annars dör jag!!
Nej men kanske jag inte gör men tar ett tag för mig ens att fatta att klockan ringer i mobilen så då blir det ungefär 30 min som det tar för mig.
Kan inte påstå att jag känner konstig för vem gör det inte? :p

Sen började jag på jobbet vid 7 och jobbade fram till 13.50 ungefär. För jag o Jenny tog det rätt lugnt idag. Varför stressa när man inte behöver ;)
Så kände vi iaf :p Och det gjorde vi rätt i tycker jag :D
Kom hem till mamma och pappa som höll på att rensa ena garderoben full med saker. Så ute hängde kläder och på hallen på övervåningen stod det några kassar med olika saker i.

Tog senare en efterlängtad dusch :D Efter det blev det en macka, men kände senare hur uttråkad jag var och rastlös.. :O Visste inte vad jag skulle göra eller ta mig till för gjort det kan ville göra för dagen men kände ändå att allt vara bara tråkigt..
Men efter någon timma blev det mat. Och det blev den maten jag älskar. Älgbiff med gormepotatis, sås och vitlökssmör just det självklart  sallad också :)  Så gott! Älskar kött och speciellt älgkött :D Så gott så jag vet inte vad :)

Imorgon kommer det nog inget inlägg om jag känner mig själv rätt. För börjar 10 och är nog klar på jobbet runt 18 senast! Så då kommer jag vara trött o sliten så jag bara vill vila o ta det lugnt. Och måste vila ut så jag kommer orka plugga på måndag.
Kommer nämligen bli mer seriös! Lägga mig tidigare och fokusera mig mot mitt mål. Som är att komma in på Universitetet :D
Känner mig redo att plugga igen efter alla år, även om jag inte kunde tro det själv eller någon annan tror jag.
Men det är bra att jag visar att jag vill något med mitt liv känner jag och sätter lite mål men inte för höga så jag börjar att pressa mig igen för hårt. Det gjorde jag förr och det fik sitt straff. Genom att jag gick in i en sån djup deposition så att jag inte vill något.
Nu är man på en helt ny sida och nu kämpar jag mig att fortsätta åt det ljusare hållet, även fast jag har mina dagar som allt är piss!

Mitt öga
Detta är en symbolik för att jag blickar framåt i livet nu.

Kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0