Let it be

Sitter här och lyssnar på en pianoversion av Let it be av John lennon eller beatels beror på vilket man vill säga :)
Den är fin har en hel lista med kända rocklåtar fast i pianoversion som jag lyssnar på i mellan åt när jag vill bara kunna slappna av och inte tänka så mycket på allt annat som är runt mig.

I natt drömde jag en sån konstig dröm. Den var läskigt men samtidigt så kändes den som den försökte säga mig något, men vad?
Undrar ibland om drömmar har en underförstådd mening i sig fast man bara inte vet om de. Vad tror du?
Önskar att det kunde vara så. Men man kan alrig veta om det stämmer. 

Dom senaste dagarna har jag kännt hur mitt blodtryck har sjunkit och jag har skakat i hela kroppen och hela huvudet snurrar så jag mår illa :( Försöker bli bättre med att dricka men det är inte lätt. Äta bättre kanske man skulle också göra eller iaf ta en frukt i mellan åt så man inte blir allt för lång. 

Balen 09
Så fin som jag kände mig den dagen har jag nog aldrig känt mig efter de.

Och nu när jag tittar och jämnför  på nu och då, så har det hänt så mycket på dessa åren. Det är sjukt.
Det finns mycket jag ångrar men det är inget man kan ha ogjort så man har lärt sig leva med det och så går man vidare i livet och så får man bara blicka framåt. Det är det bästa man kan göra.

06
Oj oj hitta en bild från -06 :O shit detta var ett tag sen nu de.

hitta denna nu när jag kollade i geom vad jag hade för bilder på den stationära datan och hitta denna gamla bilden.. Herregud detta måste varit på vårterminen i 9:an eller något sånt. Det känns sjukt konstigt när man tittar på såhär gamla bild men kul på ett sätt. man ser då hur mycket som har hänt.
Det är över 6 år sen snart denna bilden är tagen och man kan inte låta bli och skratta inombords åt det lite lätt.
6 år går fortare än vad man kan tro. För 6 år sen trodde jag inte att jag skulle ha gjort allt jag gjort fram till idag, man kanske hoppades men man tänkte nog inte så mycket för tror jag mest tänkte att jag hade hela världen framför mig och att inget kunde stoppa mig om jag ville göra det som jag ville.
Men ack så fel man kan ha som liten. Visst att jag hade leva livet framför mig och fortfarande har de men jag var nog mer naiv då och trodde mer på lycka i livet än man gör i dag. Fast var rätt arg under den perioden i livet och så är det väl lite när man var tonåring, allt går upp och ner.
Man vill så mycket men man kan och får inte det fast man vill. Var mest dwet som gjorde mig frustrerad minns jag än idag, man tyckte man kunde allt och att man var "så vuxen" men det var man inte. 
På ett sätt är jag fortfarande inte så himla vuxen för är ju bara 21 och är bara i början av det som är mitt liv, hoppas jag iaf..

midsommar 11
Midsommar -11

Vad mycket tankar jag har i mitt huvud som snurra hela tiden.. Allt från vad man önskar till vad man ångrar men varför ska jag tänka på allt det. Inget kommer ändå att ändra sig förens jag fått reda ut den sista delen i pusslet, den delen har jag nu på med nu. 
Idag skulle jag på börjat min nya terapibehandlning men icke det. Den blev inställd såklart!! Gått och väntat i över 4 månader nästan på att få en tid hos en psykolog och den bli avbokad, men ska inte klaga för fick en ny tid på fredag. Men är såå FÖRBANNAT trött på att vänta, vänta och vänta på en tid. Okej nu har jag ju en men tiden hit har inte varit kul alla dagar! 
Pga av att jag är sjuk så fick jag en ångestattck i början av året som gjorde att jag fick nya sömntabletter. Tack för det får jag säga.
Dom gör ju att jag kan sova när jag väl behöver ta dom men försöker undvika dom, inte för att dom inte är bra, utan för att jag vill inte bli beronde av en massa tabletter. Och dessa kan man verkligen bli beronde av.
Fick reda på att folk som tar dessa och blivit beronde av dom har svårt att sluta för de är som knark. :o
Så lite panik över att bli det, fast jag tar dom ju inte! 

Oj vad blandat det blev i inlägget hoppas det inte är fäör rörigt nu bara. Såfall skriv ett inlägg och säg det till mig så kan jag lära mig av det till nästa inlägg :)

Kram på er alla nu ska jag plugga vidare för denna dagen :P

Kommentarer
Postat av: Annika

Hej. Jag har gått vidare i en fototävling, och det skulle betyda mycket för mig om du röstade på mitt bidrag. Alla som röstar får en länk framför mina 300+ läsare!



Mitt bidrag är nr.2. Du röstar genom att kommentera BÅDA tävlingsinläggen annars räknas inte rösten och du får ingen länk.



DIREKTLÄNK TILL BÅDA TÄVLINGSINLÄGGEN:

http://lindassphoto.blogg.se/2012/march/finalisterna-i-fototavlingen-1.html?_tmp=2541ae23ec7ed8cdc9a2561652a0a7efbc53b7a2



http://byyemelie.blogg.se/2012/march/finalisterna-i-fototavlingen.html#comment

2012-03-25 @ 16:19:11
URL: http://blogofphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0