Högtidsdagar

Okej jag hittade en rolig sida i en tidning där alla speciella dagar för denna månaden står.
Så nu tänkte jag dela med mig av denna onödiga faktan :p (Av dom dagarna som är kvar på månaden)

14/3: Pi-dagen
15/3: Internationella konsumentdagen och Internationella dagen mot polisvåld
17/3: Saint Patricks Day och Kollektivavtalets dag
20/3: Världsberättardagen
21/3: Internationella sömndagen, Världspoesidagen, Internationella dagen för avskaffande av rasdiskriminering, World down syndrome day & internationella dagen för nowruz
22/3: Kennethdagen och Internationella vattendagen
23/3: Nordens dag och Världsmeteorologidagen
24/3: Världstuberkulosdagen och Internationella dagen för rätt till sanning om grova kränkningar av de mänskliga rättigheterna
25/3: Våffeldagen, Internationella dagen till minne av slaveriets offer och trandagen (fågeln är det då jag menar)

Här var dom dagarna för denna månaden onödigt men lite kul som sagt ;)


Söt och rolig liten schimpans

Kram på er alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0