Första pluggdagen klar!

Woho! :D Då var första dagen avklarad.
Det var inte allt jobbigt eller tungt utan en bra mjuk start för att komma in i det.
Jag använde mig av en hemsida som ingick till boken som hade så man kunde lyssna och läsa samtidigt!
Toppen bra det för lilla mig ;D
Men det var inte svårt att hänga med eller att lyssna, för den som läste upp hade en behaglig röst att lyssna på.
Så tummen upp för de :)

Vad ska man göra nu?
Blir nog lite lunch aktigt för min del för känner hur magen börjar hungra till lite och det är inte bra att gå för länge med att vara hungrig! Då blir det nämligen bara massa fel. För kroppen sparar nämligen energi då och det omvandlas till fett och det vill jag inte!!!
Jag kämpar ju för att gå ner i vikt inte upp! Och varför gör jag det då?
Jo för är inte nöjd med min kropp men börjar sakta närma mig målet. Jag går inte efter vikt som många gör, utan jag går efter mått. Alltså måttet runt min midja etc.

Efter det vet jag inte vad jag ska hitta på. Kanske en uppfriskande promenad i solljuset och värmen som är, efter timmarna med näsan i boken. ;)

söt bild
Varför jag valde denna bilden? Det vet jag inte.
Tycker den är så söt bara med sitt sneda leende.

Kram på er alla

Kommentarer
Postat av: bella

haha söt bild

2012-03-05 @ 19:58:59
URL: http://rememberthiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0