Ett natt inlägg

Nu är kl snart 1 och man har nyss sett på Tomten är far till barnen. Så sjukt bra men så komisk och knäpp samtidigt. Till dom som inte sett den, SE den! Så värd att se och alla komentarer i den är det som gör hela filmen men DOCK enligt mig då ;)

Jag ska be omursäkt nu för man inte har bloggat men det är för att jag inte sovit hemma. Jag sovit hos Ankan och Robert från ons-fre :) Men var hemma i på torsdag för får icke glömma och plugga ju ;) Det gjorde jag inte heller!
Pluggade från det jag kom hem med torsdagen uppgifter och tog lite av fredagens uppgifter också för kände för det. Men kanske inte så bra kände jag efteråt men men kändes gött samtidigt.
Ska inte göra det mer dock eller jo kanske men såfall äta, dricka och ta mer pauser så man vilar och återhämtar sig lite, för det är inte bra att sitta för länge.
Jag kan inte sitta för länge för såfall tappar jag för mycket av min  koncentration och blir bara fel av allt då inte bra. Men det har stor del med att göra med min dyslexi att göra. Och jo det är det. Har det på papper att det är de så det är sant.
Bara för man har dyslexi så har man inte kanske bara svårt med läs o skriv utan kommer små saker med också för vissa. Och så är det för mig. Kan ju säga att jag har annat jag är bra på ist, det är en sånn sak som det bara är ;)

Har en ledig helg nu, det är gött och bra för kan inte jobba för mycket för min hälsa. Kan ju fan inte låta mig bli sjuk igen på det sättet jag varit. ALDRIG igen säger jag bara.
Att vara så djupt nere är fan hemskt så man bara ser svart i allt. Nu är jag på andra sidan efter 1½ års terapi kontakt och nu väntar jag på att komma vidare så jag kan lägga det sista i det förflutan och leva som den jag är. Och inte som den jag ser mig som.
Hur jag ser på mig är hemskt och elakt, jag är min största fiende och mobbare. Jag kan vara så elak och brutal mot mig själv så det är skrämande. Men nog om det nu. Den som vill veta kan jag ju berätta för men det är inget jag kanske ska skriva om just nu känner jag.


Så här känner och kan jag tänka ibland om mig..
Tror ni fattar mig poäng

Gjort en ny kategori som ni ser :)
Kommer komma dikter som jag har skrivit genom åren när jag mådde dåligt och det var min enda terapi.
Många av dom är mörka och djupa men det var hur jag mådde. Vill lägga ut dom för visa yttligare ett steg i hur det kan vara att vara deprimerad. Vill inte få er att må dåligt utan bara förstå och få mer kunskap om det som inte många har kunskap om.

hösten - 09

Kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0