Då var det fredag igen..

Då var det fredag igen och jag är såå himla trött :S Vill bara få sova ut imorgon men icke. Man ska upp och jobba vid 7 som vanligt.. 
Skulle behöva vara ledig ett lite längre tag och bara få vila upp mig. Då menar jag få sova och njuta av typ värmen och solen. Det skulle vara livet just nu. Och om någon skulle ringa och säga du får denna resan skulle jag säga ja utan ens att tveka!..

Vad sker ikväll då för min del då..
Jo jag sitter nu och väntar på mat. Det blir tacos gjort på älgfärs :D Bara så alla vet så tycker jag inte finns något bättre än ÄLGKÖTT!!!
Älskar allt med det köttet.
Lukten, smaken och att det är det ända köttet vi äter här hemma :D och alltid gjort :p
Men sen blir det bara att ta det lugnt och kanske se en film innan det är dags att sova för kvällen men vet att det blir en tidigt kväll. Hoppas på det iaf för behöver sova.



Hoppas alla har den bra fredag.

Kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0