Blandade känslor..

Idag så har allt varit upp och ner.
Ena stunden är jag på topp och mår hur bra som helst, men mer och mer under dagen har jag fått en känsla.
En känsla som jag känner så väl igen. Och nu sitter man här och börjar få såna jävla tankar igen.. Åt helvete!!!

Allt är som en klump i magen som liknar en ångerkänsla är det bästa jag kan förklara det som.Men det är panik. Den får mig att inte tänka klart, den får mig att vilja gömma mig får omvärlden och med allt det innebär.

Jag vill inte känna detta! Hatar det mer än något annat av alla känslor jag har...

Vill gråta men vågar inte
Vill skrika men vill inte störa eller höras
Vill slå på något men vill inte skada mig
Vill göra allt på samma gång men orkar inte
Vill glömma så mycket men man måste leva med det
Vill leva på ett annat sätt nu men det tar tid
Vill så mycket men det får mig bara att få panik

Julen 10
Ser olika bilder av mig själv ibland, utan att kunna hitta tillbaka.

Kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0