Slutet på denna veckan

Då sitter jag här i soffan hos ankan och det är söndagkväll. 
Denna vecakn har varit rätt okej men slitsam.
Varit väldigt blandade känslor men mycket ilska. Det är så jobbigt att gå runt att vara arg men har men en dålig veckan så är det tyvärr så att jag blir lättarg för småsaker.

Denna veckan som kommer är påskveckan. Då jobbar jag från tisdag - lördag, sen på lördagkväll blir det att gå på Den svenska björnsammen med Lenitha på Nöjes :D
Längtar redan hur mycket som helst tills den kvällen :D
Sen på söndagen åker jag ner till Göteborg för är ledig tills på onsdag :p sen jobbar jag bara onsdag - fredag så känns väldigt skönt :) För sen har jag min lediga helg så det känns underbart skönt :)

Örebro sommaren -11
Lenitha och jag

Känner hur trött jag är. Inte fysiskt utan mer pysiskt trött i huvudet av allt jävla sikt som är. Och det är inte väldigt tråkigt att det har gått till en punkt nu som jag står och verkligen känner och tänker "FAN, JÄVLA SKIT!!
Och det som är tråkigt med det är ju att det inte är för allt utan bara vissa saker och vissa människor som finns. Handlar inte om EN person utan flera.. 

Kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0