Oj oj..

Skärpning på mig nu!
Nu är det allt för länge sen jag skrev något här.
Jag har haft fullt upp men tycker jag skulle kanske tagit mig tid att skriva lite här ändå.

Just nu sitter jag och ska göra mitt andra del prov i Engelsa b kursen som jag läser. Allt känns rätt bra med det just nu men har lite problem med det gramatiska, det var ju inget nytt precis. Som dylektiker får jag verkligen kämpa med den delen i både engelska och svenska. Jag försöker mitt bästa men det blir fel iaf och det kan jag tyvärr inte göra något åt. Det är bara en del av mitt handikapp och det får man ta.
Om jag hinner klart i tid så ska jag sätta mig och skriva lite jobbansökningar. Bara hoppas att jag inte är allt för utsliten och trött efter provet. 

Ska också ringa min underbar linn sen också och kolla om hon kanske ville hitta på något skoj lite senare idag :) Saknar henne så mycket. Var ett tag sen nu man hittade på något skoj med den bruden :) Häromdagen satt hon och jag och pratade gammla minnen och herregud vad mycket hon och jag har varit med om. Hon och jag är verkligen två riktigt sjuka brudar ihop och det gör allt så mycket roligare :D
Vi två kan ena stunden vara som två skitungar och sen kanske vi bara sitter och tar det lugnt och pratar och två vanliga personer. Vi gör precis det vi känner för i stunden :D

Liseberg 06
06 på mig och Linn på Liseberg. Och vi ska preics åka iväg i bergbanan :p
Linn kunde knapp hålla sig för skratt när jag fjantade mig på kortet.

Nu ska jag plugga vidare för denna dagen.

Kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0