Annandag påsk..

Då var snart påsken slut och våren närmar sig allt mer. Fast idag regnar det förfullt och det känns lite tråkigt men men man får se det får den ljusa sidan och tänka att regnet gör så det blir grönt och fint ute. För växterna behöver ju vatten så var lite bra att det kom ;)

Sitter just nu på condeco i gbg och tar det lugnt. Det är väldigt mysigt och skönt med sånna dagar ibland :)
Göteborg är min stad som jag vill flytta till och just nu börjar jag leta jobb här så jag kan få flytta ner och börja mitt liv här :)
Underbara stad <3

På påskaftonskvällen var jag och Lenitha på Den svenska Björnstammen på Nöjesfabriken, sån sjukbra konsert och bra band :D Om du inte hört dom LYSSAN på dom är min rekomendation ;)


Så blev mitt smink och frisyr för den kvällen. Blev rätt nöjd med de :)

Kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0